DocStarter

Automatisoi tiedon kerääminen ja asiakirjojen laatiminen

DocStarter tehostaa yrityksen päivittäisiä prosesseja automatisoimalla asiakirjojen luomisen. Työmaa- tai maastokäynnistä on helppoa koostaa raportit talteen itselle tai muille toimitettavaksi. Voit ottaa työmaalta tai maastokäynniltä mobiililaitteella valokuvia ja sanella muistiinpanoja. DocStarter siirtää valokuvat ja muuttaa sanellut muistiinpanot tekstiksi valmiiseen raporttipohjaan.

Myös perinteisten asiakirjojen laadinta helpottuu: DocStarterilla voi yhdistellä eri asiakirjojen osia yhdeksi kokonaisuudeksi. Jatkossa ei tarvitse enää kopioida vanhoja asiakirjoja ja tarkistaa, onko vanhat tiedot korvattu. DocStarteriin luodaan valmiit pohjat asiakirjojen eri osista, ja osien yhdistelyn jälkeen täydennetään vain tarvittavat tiedot. Helppoa ja turvallista!

Ota yhteyttä

Teemu Nivell

Teemu Nivell

Liiketoimintajohtaja

teemu.nivell@buildpoint.fi

0400 925 660

Pyydä tarjous

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
×

Kiinnostaako rakennusalan tuoreimmat kuulumiset?

Tilaa uutiskirjeemme